دست‌نوشته‌هایی پیرامون ادبیات، سینما و سیاست از خشایار مصطفوی
درباره‌ِ‌ی من About me:

چشمان بسته‌‌ی سفارت آلمان در ایران

 



چهارسال قبل وقتی هادی مفتح جهت ریاست مرکز اسلامی هامبورگ برای نخستین بار به آلمان آمد؛ روزنامه‌ی بیلد پرسید چرا و چگونه سفارت آلمان برای یکی از اعضا سپاه پاسداران ویزا صادر کرده است؟



 حال که یکی دیگر از نمایندگان خامنه‌ای به نام علیرضا اعرافی در سکوت خبری به هامبورگ فرستاده شده باید همان سوال را این‌بار درباره‌‌ی اعرافی از سفارت آلمان در ایران پرسید. چهار سال قبل وزارت خارجه‌‌‌‌ی آلمان جواب داد که از سوابق مفتح بی‌اطلاع بوده‌اند، ببینیم که این‌بار چه جوابی در آستین خواهند داشت؟



 آیا نمی‌دانند آیت‌الله! اعرافی (بخوانید آیت‌الشیطان) عضو شورای نگهبان، نماینده خبرگان رهبری؛ امام جمعه‌ قم؛ مدیر حوزه‌های علمیه است؟آیا نمی‌دانند او رئيس «جامعه المصطفی العالمیه» یعنی مهمترین نهاد صادرات انقلاب اسلامی به واسطه‌ی جذب و تولید آخوند خارجی از کنیا تا استرالیا است؟ 




آیا وزارت خارجه‌ی آلمان باز هم از ایده‌های یهودی‌ستیزی و نابودی اسرائیل که توسط ایشان با خرج میلیون‌ها دلار از سرمایه‌ی مردم ایران نشر و گسترش داده می‌شود بی‌اطلاع بوده‌اند؟ یا چون مورد مفتح تصمیم دارند، چشم‌هایشان را ببندند و گوش به فریب و تقیه‌‌های این آخوندها بدهند که بله ... مرکز اسلامی هامبورگ هیچ ارتباطی با دولت ایران ندارد!





در انتها همه‌ی خبرنگاران را دعوت می‌کنم که به تحقیق و بررسی چند و چون و چرایی ورود علیرضا اعرافی به آلمان بپردازند. از نیروهای مخالف جمهوری اسلامی نیز می‌خواهم مقدمات دستگیری و محاکمه‌ی او به جرم نقض حقوق بشر و دخالت مستقیم در سرکوب و کشتار سیستماتیک مردم ایران؛ را فراهم آورند.

خشایار مصطفوی

به تاریخ خرداد ۱۴۰۱

مونیخ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر