دست‌نوشته‌هایی پیرامون ادبیات، سینما و سیاست از خشایار مصطفوی
درباره‌ِ‌ی من About me:

نگاهی به شبکه‌ی تبلیغاتی و مالی سپاه پاسداران و نیروی قدس در شمال آلمان

 



در نگاه نخست شبیه یک فروشکاه اینترنتی معمولی است که همه چیز در آن پیدا می‌شود. از لباس شنای اسلامی برای دختران خردسال تا چسب یا ژلاتین حلال!

اما ماجرا به این سادگی نیست؛ این صفحه تنها یکی از ده‌ها شاخه‌های مجموعه‌ی است که به تبلیغ پروپاگاندای شیعی جمهوری اسلامی در آلمان می‌پردازد؛

وبسایت موزلم مارکت یا بازار مسلمانان دقیقا شبکه‌ی تبلیغاتی نیروی سپاه قدس در شمال آلمان را به ما نشان می‌دهد جایی که سال‌هاست بلاگرهای جهادی‌اش خامنه‌ای جنایتکار را پیر فرزانه و عارف معرفی می‌کنند، در میان آلمانی‌ها برای گردان‌های سپاه عضوگیری می‌کنند و عقاید فاشیستی شیعه بر علیه زنان؛ مخالفین جمهوری اسلامی، اسرائیل و اقلیت‌های جنسی را منتشر می‌کنند.

اما این شبکه در ظاهر متعلق به یاوز اوزوگوز، مهاجر ترک‌تبار و خانواده‌اش است کسی که برگزار کننده‌ِ‌ِ‌ی اصلی تظاهرات روز قدس در آلمان است.

اما در عمل در پشت تمام فعالیت‌های او یک انجمن به نام Islamischer Weg  و البته مسجد علی هامبورگ به عنوان لانه‌ِ‌ِ جاسوسی جمهوری اسلامی در آلمان قرار دارد.

با جستجوی بیشتر متوجه می‌شوم پایه‌گذار Islamischer Weg محمد علی رامین، قصاب مطبوعات و تئوریسین ایده‌‌ِ‌ی انکار هولوکاست است. رامین به عنوان پدرخوانده و پایه‌گذار شبکه‌ی شیعیان آلمان از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۴ در دوسلدورف آلمان زندگی کرده است؛ و پیش‌ از اخراج‌اش از آلمان ده‌ها میلیون مارک در پوشش خانواده‌اش در آلمان سرمایه‌گذاری کرده است درست در همان شهری که اکنون پسرش یاسین رامین و عروس‌اش مهناز افشار، احتمالا حالا اموال او و شرکت‌های تو در توی چندمیلیون یورویی را محفاظت می‌کنند.

صبر کنید، شما هم فکر می‌کنید آقازاده‌ها هیچ ربطی به پدرانشان ندارند؟ پس این تصاویر را تماشا کنید:

صهیونیسم هدف اصلی خودش را تحریف در ادیان الهی قرار داده ...

خشایار مصطفوی

آبان 1401 

مونیخ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر